Mocht je lid willen worden van de St. Odulphusgroep, dan willen we je van harte welkom heten en je een leuke tijd bij Scouting wensen.

Als je lid wilt worden van de St. Odulphusgroep, dien je als eerste het aanmeldformulier in te vullen die je hieronder kunt vinden.

Het aanmeldformulier komt bij de desbetreffende speltak terecht en zij zullen contact opnemen over de verdere gang van zaken. Sommige speltakken hanteren een wachtlijst, dus de gang van zaken kan per speltak verschillen.
Aanmeldingsformulier

Meer informatie over scouting Oirschot  St. Odulphusgroep vindt je in ons Scoutingboekje wat je hieronder kunt downloaden
Scoutingboekje 2017/2018

Contributie

De contributie bedraagt 150 euro per lid per jaar, waarbij u als ouder/verzorger 2x per jaar mee helpt om onze blokhut schoon te houden.

Indien u als ouder/verzorger niet deelneemt aan het poetsen bedraagt de contributie 170 euro per lid per jaar.
Het scoutingjaar loopt van 1 september 2016 tot en met 31 augustus 2017.

De contributie wordt in 2 termijnen van 75 euro geïnd. Indien u niet mee poetst zijn dit 2 termijnen van 85 euro.

 1e periode: 1 september – 31 januari; met incasso-inning per 1 november.
 2e periode: 1 februari – 30 juni; met incasso-inning per 1 maart.