Kosten van het lidmaatschap

De contributie bedraagt 155 euro per lid per jaar, waarbij u als ouder/verzorger 2x per jaar mee helpt om onze blokhut schoon te houden.

Indien u als ouder/verzorger niet deelneemt aan het poetsen bedraagt de contributie 180 euro per lid per jaar.
Het scoutingjaar loopt van 1 september 2020 tot en met augustus 2021
De contributie wordt in 2 termijnen van 77,50 euro geïnd en indien u niet mee poetst zijn dit 2 termijnen van 90 euro.

1e periode: 1 september – 31 januari; met incasso-inning rond 1 november.
 2e periode: 1 februari – 30 juni; met incasso-inning rond 1 maart.

Overige kosten

Naast de contributie zijn de kosten van het lidmaatschap beperkt. Wanneer je een paar maanden meedraait met de speltak, zal je geïnstalleerd worden. Vanaf dat moment mag je het Scoutfit dragen. De kosten van dit uniform komen voor uw rekening. Via de desbetreffende speltak krijg je de nodige informatie over de aanschaf van het uniform.

Verder zijn er geen extra kosten verbonden aan het lidmaatschap. Alle activiteiten zijn bij de contributie inbegrepen.

Opzeggen contributie

De contributie is per half jaar schriftelijk opzegbaar bij de speltak van het lid.