Vereniging Scouting St. Odulphus Oirschot

Onze scoutinggroep is georganiseerd rond een vereniging met de naam Scouting St. Odulphus Oirschot. Wij zijn aangesloten bij Scouting Nederland. Het bestuur zorgt ervoor dat de speltakken hun spel optimaal kunnen uitvoeren. Daarbij horen onder andere het werven en begeleiden van leiding, het begeleiden van de speltakken, het organiseren van de centrale activiteiten, het financieel gezond houden van de vereniging en het vertegenwoordigen van onze Scouting bij de gemeente en bij andere instanties.

Het bestuur van de vereniging bestaat uit:

Voorzitter:                                                     Harold Spikmans (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Secretaris:                                                    Frank van Kessel (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Penningmeester:                                          Marian Nagel (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Bestuurslid:                  Peter-Paul van Griensven

Stichting Scouting Oirschot

Naast de vereniging Scouting St. Odulphus Oirschot, is er ook nog de Stichting Scouting Oirschot. Deze stichting is de eigenaar van ons scoutinggebouw en stelt dat ter beschikking aan de vereniging. De stichting zorgt voor het onderhoud en het beheer van het gebouw.

Het bestuur van de stichting bestaat uit:

Voorzitter:                    Wim van Genechten

Secretaris:                   Tim van de Wal

Penningmeester:         Willem Aarts

Bestuurslid:                 Ino van de Ven (onderhoud blokhut)

Bestuurslid:                 Jan van Tiggelen (verhuur blokhut)

Bestuurslid:                 Harold Spikmans (vertegenwoordiger vereniging)

Bestuurslid                Ruud Heijms (vertegenwoordiger vereniging)